کتابخانه عمومی کربلایی کاظم ساروقی

  • ۰
  • ۰

یک کتاب – مفید برای تمام زندگی (همه باید بخوانند!)

سلام دوستان عزیز

امروز خواستم یک کتاب مفید که خودم البته چندین سال پیش اونو گرفتم و خوندم رو بهتون معرفی کنم که به نظر من هر کسی باید اونو حداقل یکبار بخونه. من مطمئنم که با یکبار خوندنش تازه می فهمید که باید بارها و بارها بخونیدش.

نه اشتباه نکنید اون کتاب “شازده کوچولو” نیست! البته اگه اسمشو درست گفته باشم چون چند سال پیش در موردش شنیدم ولی با خوندن چند صفحش راستش دیگه علاقه ای به ادامه اش نداشتم.

این کتابی که می خوام معرفی کنم در واقع مجموعی از چهار کتاب هست که بدلیل موضوعات مرتبط و حجم کم در یک کتاب به نام “چهار اثر از فلورانس اسکاول شین” جمع شده و در اختیار شما قرار گرفته.

معرفی یک کتاب - چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

راستش من سال ۱۳۸۵ که این کتاب رو خریدم چاپ چهل و یکم بود الان فکر کنم از شصت هم گذشته باشه. این خودش نشون دهنده محبوبیت این کتاب هست.

خوب هدف من معرفی این کتاب بسیار مفید به شما دوستان بود و نمی خوام بیشتر از این در موردش بنویسم چون اگر یک سرچ کوچیک بزنید می تونید کلی مطلب در موردش پیدا کنید.

در اینجا می تونید خلاصه ای از اون رو بخونید و اگر هم امکان گوش کردن به کتاب رو دارید و یا به کتابهای صوتی علاقه دارید می تونید نسخه صوتی اون رو هم از اینجا دانلود کنید.

من سعی می کنم هر از گاهی یک کتاب، سایت و یا مکانی که فکر میکنم می تونه دیدن و یا خوندنش برای هر کسی خوب باشه رو معرفی میکنم. از شما دوستان هم می خوام که اگر در این زمینه نظری دارند اینجا مطرح کنند تا دیگران هم بتونند از اونها استفاده کنند.

 

موفق باشید

  • ۹۶/۱۲/۰۸
  • محمدرضا گلشن زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی